joi, 29 iulie 2010

Paris Hilton: "Sunt foarte băieţoasă, îmi place să pescuiesc şi să prind broaşte"


Paris Hilton susţine că i-a păcălit pe cei din jur cu imaginea sa da divă feminină şi strălucitoare, când ea, de fapt, se poartă ca un băiat, îi plac sporturile şi să prindă broaşte.

Vedeta, cunoscută pentru gusturile extravagante şi stilul de viaţă ultra-luxos, locuieşte de ceva vreme în Saint Tropez, Franţa, unde a dat mai multe petreceri pe iahturi scumpe. În ciuda aparenţelor, Paris Hilton susţine că există o parte din ea pe care nu o arată lumii.

"Sunt de fapt foarte băieţoasă. Multă lume mă vede în lumina reflectoarelor, la petreceri sau pe covorul roşu. În rest sunt la magazinele de animale sau la fermă. Îmi place să pescuiesc şi să vânez broaşte (râioase, n.r.). Lumea nu îşi dă seama că încă sunt un copil la suflet. Îmi place foarte mult sportul, joc hochei pe gheaţă sau fac windsurf. Îmi place să joc şi baschet", a mărturisit Paris Hilton unei reviste britanice.

Sursa Libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu